Inici / Notícies

Notíciesd’Icsuro i del sector surer


etiqueta_AV_OCCC OK

Recentment, l’ICSuro ha obtingut el segell que atorga la Oficina Catalana del Canvi Climàtic que impulsa i dóna suport a l’establiment d’acords voluntaris amb organitzacions, entitats i col·lectius per a la reducció de les seves emissions de gasos amb efecte hivernacle (GEH) a Catalunya.

En aquest sentit, l’ICSuro es compromet a realitzar un seguit d’actuacions per contribuir a reduir aquestes emissions. Entre elles, reduir la seva despesa elèctrica recobrint amb suro projectat part de la façana, ja que aquest proporciona impermeabilitat i aïllament tèrmic, i automatitzant la regulació dels aparells de climatització del centre. Per altre banda, s’aplicaran mesures correctives en els equipaments del laboratori amb un ús significatiu d’energia, així com la realització de formació al personal en matèria de bones pràctiques d’eficiència energètica.

Podeu consultar l’informe anual 2015 aquí.

Per a més informació sobre el programa d’acords voluntaris per a la reducció de les emissions de gasos amb efecte hivernacle (GEH), cliqueu aquí.

Escriu una resposta

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Tancar Tancar